Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

czwartek, 25 kwietnia 2013

Candy,candy,candy

Uwaga,uwaga!
Ogłaszam moje pierwsze Candy.
Jeśli coś będzie nieudolne- z góry PRZEPRASZAM :-)

Wiosna w pełni,licznik się już ładnie rozkręca :-) ,
więc  pomyślałam, że czas na rozdanie.
Ze względu na długi (dla niektórych) week- end majowy,
Candy potrwa do 25 maja , a w dniu Matki ogłoszę wyniki.

Tu banerek do pobrania.


Liczę na to, że znajdzie się ktoś chętny na to co przygotowałam:
-kalendarz,notesik i pudełko na drobiazgi.
Wszystko przygotowane specjalnie na tę okazję.











Oto zasady:
-zostaw komentarz pod tym postem z kolejnym numerem porządkowym,
-zostaw komentarz pod dowolnie wybranym  moim postem,
-stań się obserwatorem mojego bloga
-oraz podlinkuj banerek u siebie w pasku bocznym.

Serdecznie zapraszam







81 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza i jestem chętna :)) i to bardzo :)), wspaniałe rzeczy przygotowałaś :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Zapisuję się. Nagrody są super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też staję w kolejce:-))) Nagrody superrr:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Jestem bardzo, bardzo chętna!!!
    Cudowne rzeczy przygotowałaś!
    Mam nadzieję, że w końcu mi się uda!
    A obserwuję już od jakiegoś czasu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 5.Cudne prezenty ,chętnie przygarnę:)
    Cieszę się,że do Ciebie trafiłam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobuszowałam dokładnie po Twoim blogu:)Jestem zachwycona notesami i okładkami:) Cudne są.
      Róże z liści majstersztyk!
      Jakbyś wyłączyła weryfikację obrazkową na pewno było by więcej komentarzy:)

      Usuń
  6. 6. Nagrody warte grzechu, więc się zapisuję :) A nóż, widelec...

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. szczęśliwa siódemka?? oby:D
    zapisuje się, bo to jak prezent wymarzony na moje imieniny majowe-warto rzucić wyzwanie losowi!

    Pozdrówka:)

    Madlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak też obchodzę w maju imieniny ;-)
      Może się poszczęści,kto to wie?
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. 8. Miałaś wątpliwości, że będą chętni??? ... no pięknie :-)
    zapisuję się :-)
    i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze cukierasy, w pięknej kolorystyce. Z ogromną przyjemnością staję w ogonku chętnych po nie:) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze cukierasy, w pięknej kolorystyce. Z ogromną przyjemnością staję w ogonku chętnych po nie:) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!Nad kolorystyką długo się zastanawiałam.
      Widocznie dobrze wybrałam, bo jednak znajdują się chętni :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. 10? Uroczy komplet. Podoba mi się Twoja wszechstronność i konkretny styl. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.Wielkie dzięki za miłe słowo.
      Z pewnością Cię odwiedzę.

      Usuń
  12. chyba 11-tka?
    Urocze są Twoje cukieraski, słodki róż to tylko na majowy miesiąc, z ogromną niecierpliwością oczekuję wszelkich rozwijających się kwiatów, szczególnie tych w pastelach, a w takim delikatnym różu kwitną cudownie jabłoniowe sady..
    chętnie wezmę udział w przygotowanej przez Ciebie zabawie.
    serdecznie pozdrawiam
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majowo - różowo, też magnolie mają odrobinę tego koloru.
      Pozdrowionka

      Usuń
  13. No to i ja ustawiam się w kolejce po takie cuda i na pewno zagoszczę u Ciebie na dłużej bo cudeńka Tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się Twoje prace. Są pomysłowe. Pudełeczko w żabki takie radosne. Staję w kolejce po śliczne cukierasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też się chętnie zapisze jako nr 14 :) Cudne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem również obserwatorem, tylko nie wiem dlaczego, nie dodało mi się zdjęcie ?

      Usuń
    2. No właśnie nie wiem dlaczego.
      Ale piękne dzięki.

      Usuń
    3. Już wszystko gra :-)

      Usuń
  16. Skoro Czarna Dama jest 14-sta, to ja mam nr 15. Zapisuję się po piękne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim razie ja rezerwuję nr 16 :)) Piękny blog! :)) Dodaję do ulubionych i pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. moj nr 17 :D banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    a ja biegne skomentowac cosik :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zapoluję na te łakome kąski! Banerek tutaj:epokapapierowa.blogspot.com
    Oczywiście, nie omieszkam zerknąć na inne posty!

    OdpowiedzUsuń
  20. 19. Pudełeczko byłoby idealne na gumeczki i spineczki mojej córci :) Banerek wkleiłam na blogu http://lacusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. witam, prezenty są przepiękne! nic tylko miec małą cichutką nadzieje ze sie poszczęści :) dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  22. 21.
    Cudne rzeczy przygotowałaś :).

    I ja chętnie przyłączę się do zabawy.

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  23. 22. Mam nadzije ze ta liczba przyniesie mi szczescie :) Cieszę się ze trafiłam w tak fajne miejsce, pozdrawiam ciepło z Holandii i zapraszam do siebie, eda
    www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 23 Z chęcią dołączę do zabawy i dopiszę się do kolejki. Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam tu od Gosi i bardzo się z tego cieszę - z ochotą dołączam do zabawy i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://czarymargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 25 - nagrody super - -zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  27. 26. Prześliczne nagrody przygotowałaś, dlatego z przyjemością ustawiam się po nie w kolejce.

    Zapraszam również do mojej Rozdawajki - również debiutuję w tej zabawie.
    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2013/04/pierwsza-rozdawajka.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. 27.Chętnie przygarnę:)i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. 28. Urocze są rzeczy, chętnie wezmę udział :) Pozdrawiam :)
    Banerek zaraz wstawiam na: http://lifeandfashion-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. i właśnie dzięki takim cukierasom można poznać inne fajne twórczynie :) super ten zestawik wygląda, tak fajnie pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 31. Ale cudowności:) I jaka lista chętnych:( cieszę się, że do Ciebie trafiłam, z przyjemnością będę zaglądała. Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  32. 30 jeżeli Szkatułka Ami również ma ochotę na prezenty.

    Z przyjemnością pomarzę o Twojej wspaniałej nagrodzie, a też idę zwiedzać nowo poznany blog.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 32, bo w międzyczasie doszły kolejne chętne

      Usuń
  33. no to ja mam zdaje się numer 33. fajne nagrody z przyjemnością zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  34. 34 :) Zapisuję się na Twoje Candy! a mój blog http://monczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 35:)świetny blog staje i ja:)oczywiscie zapraszam również w odwiedziny do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam,odwiedziłam,komentowałam,zostałam- zaobserwowałam :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  36. 36. Witaj, trafiłam tu dzięki candy. Rozejrzałam się, pobuszowałam tu i ówdzie... Widzę, że nadajesz rzeczom drugie, piękniejsze życie :). Bukiecik frezji, swój pierwszy, pamiętam ze swojej Komunii i do dziś uwielbiam ich zapach.

    Zapisuję się a jakże, grzechem byłoby się nie zapisać na takie skarby. Wyjątkowe piękności przygotowałaś.

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam w moje skromne progi: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. 37. I ja, i ja! Piękny notesik w sam raz na pamietnik! :)
    http://dekomagja.blogspot.com/2013/05/pudeko-z-dziewczynka.html?showComment=1368897940072#c3040901521227891415
    A tam zostawłam swój ślad.
    Obserwuję jako : Kropka
    Banerek znajduje się w zakładce konkursy na moim blogu : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. 38.
    Obserwuję jako Sabina.
    Komentarz zostawiłam w poście o młynku do kawy :)
    http://bedziepieklobaby.blogspot.com/- a tutaj jest baner.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. 39.
    Obserwuje jako Anka Anik
    Komentarz dodałam do wpisu pt : Beżowy notes
    http://fresalinka.pinger.pl/m/18943109

    OdpowiedzUsuń
  40. 40
    obserwuję jako Alojka
    baner: http://zachciewajki.blogspot.com/
    komentarz:
    http://dekomagja.blogspot.com/2013/05/pudeko-z-dziewczynka.html

    OdpowiedzUsuń
  41. 41.
    Obserwuję jako: N.
    Baner: http://inperfect-world.blogspot.com/
    komentarz:
    http://dekomagja.blogspot.com/2013/05/pudeko-z-dziewczynka.html?showComment=1368984303095#c1446479162610433462

    OdpowiedzUsuń
  42. 42.
    hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  43. 43
    USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE
    Jak to by wypadało przemknę po Twoim blogu zostawiając wpisy tu i tam:)
    Obserwuje jako Kolorowy Świat Katarzyny
    Banerek podlinkowany u mnie na
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 44
    Ja też dołączam do kolejki ;)
    Obserwuję jako Kate Z
    banner jest już na www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 45
    I ja spróbuję szczęścia :)
    Obserwuję jako trojanda
    A banerek już na moim blogu: http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. 46. Śliczne prezenty przygotowałaś ;) Pozdrowionka ;)
    filety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 47. Fantastyczne podarki- trudno mi było przejść obok nich obojętnie- wzbudzają pożądanie. Pozdrawiam cieplutko z końca kolejki z nadzieją załapania się na nie... :)
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 48. Nagrody prześliczne , mam na nie ochotkę :)
    Pozdrawiam AdzioLandia

    OdpowiedzUsuń
  49. 49. Cudeńka! Boskie! Ustawiam się w kolejce! :)
    www.newlife-newlove-newme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 50.Równiutko 50 mam nadzieję, ze ona dopisze mi w losowaniu bo nagrody są wspaniałe... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście zostaję na dłużej u Ciebie i będę podziwiała Twoje prace :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. 51. Jeszcze zdążyłam na koniec kolejki. Trafiłam tu przypadkiem ale bardzo się cieszę bo piękne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. 52. Cudne prezenty! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, a dlaczego mój komentarz zniknął. Na pewno pisałam, bo przecież mam od dawna baner u siebie. Pewnie jak mieszałam z google +, wtedy u mnie poznikały inne komentarze, to może i moje też zniknęły... Ale beznadziejnie... Mogę się jeszcze dopisać na 53. miejscu. Baner od 2 tygodni na onaartpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście coś się porobiło.Ale pamiętam, że byłaś,
      więc jesteś!Sama nie wiem co się stało,
      dobrze że zauważyłaś.Pozdrawiam

      Usuń
  54. Wonderful article! That is the type of info that are
    supposed to be shared around the web. Shame on Google for now not
    positioning this publish upper! Come on over and discuss with my website .
    Thanks =)

    Here is my web blog windows registry cleaner

    OdpowiedzUsuń
  55. Że też mnie takie cudeńka ominęły. Zegar podbił moje serce.

    OdpowiedzUsuń