Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

poniedziałek, 2 września 2013

Powrót do szkoły - notes

Nadszedł ten dzień, 
kiedy dzieciaki musiały powrócić do szkoły.
Jedne bardzo niechętnie inne...
A mój Synek trochę tak, trochę siak.
Aby mu umilić ten czas,
przygotowałam mu maleńką niespodziankę:
-notes na szkolne notatki z ulubionym motywem.


 Będzie mu pasował do okładek, które pokazywałam 

Pamiętacie?

Życzę wszystkim młodziakom dobrego roku szkolnego, 
pełnego spokoju i radości, 
w otoczeniu przyjaciół,
życzliwych i wyrozumiałych nauczycieli :-)

A naszą okładkę zgłaszam na wyzwanie:
"Wracamy do szkoły",
szczegóły
Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. super, mój starszy brat (34 lata) tez je lubi :)). Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek uwielbia Ulicę Sezamkową i Angry Birds, byłby zachwycony.

    OdpowiedzUsuń