Moi stali goście

czwartek, 25 lipca 2013

Przepiśnik Anny

Nadchodzące imieniny Anny
(to już jutro!)
natchnęły mnie do wykonania prezentu.
Stworzyłam tym razem przepiśnik mocno postarzony.
Użyłam w nim kilku elementów starych i nowych.
Nowy był zeszyt i grafika ( otrzymałam ją ostatnio od Mariwon z kunstbyiris.blogspot.com),
a stary guzik, pasek, tapeta i przepisy,które przedrukowałam z "Przyjaciółki" z 1949r.






















Zgłaszam przepiśnik na wyzwanie 
wyzwanie #74 - coś starego i nowego.

Ze względu na mocne chlapanie zgłaszam też pracę 

Brzegi kartek są lekko pozłocone, guzik też i klamerka też,
dlatego pozwolę sobie wziąć udział też w wyzwaniu
pt.

Otwórz Szufladę - Złote Vintage.


Przepiśnik bardzo przypadł mi do gustu, więc pewnie za jakiś czas sprawię sobie podobny :-)
To tyle na dziś, 
czas na solidny odpoczynek 
czego i Wam życzę.

8 komentarzy:

  1. Ale swietny sama bym chciala taki dostać super prezent😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepisnik jest swietny, sama bym taki chciala :))
    Nominowalam Cie do nagrody - zapraszam na mojego bloga po szczegoly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego cudeńka jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik jest nieziemski! Kto by takiego nie chciał! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie niezwykły przepiśnik!gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik jak z babcinej komody, ciekawy pomysł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny klimacik :)Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Okładka ma efekt trójwymiarowy :D

    OdpowiedzUsuń