Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

wtorek, 6 maja 2014

Notes mój...

Oj dawno mnie tu nie było.
Różne są przyczyny, ale na bieżąco odwiedzam Wasze poczynania.
Jak czas pozwoli czasem coś skrobnę za co i Wam dziękuję.

Dziś postanowiłam pokazać mój notatnik.
Chwila przerwy i znalazłam czas by wykonać coś dla siebie wreszcie :-)
I muszę przyznać, że ciągle nie mogę się przyzwyczaić, że mam takie co nie co w torebce,
że co ją otwieram, to jestem zadziwiona :-)










Pozdrawiam cieplutko mimo pogody.

12 komentarzy:

  1. przepiękny notes zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę umiejętności tworzenia takich rzeczy - notes jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, również za odwiedziny.

      Usuń
  3. Świetny notes wyszedł!! ja stale mam w portfelu mnóstwo karteczke z zapiskami, lodówka w kichni też "udekorowana" karteczkami kolorowymi:) warto byłby sobie wkońcu kupić jakiś notesik dla siebie do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto, to taki sposób by ogarnąć bałagan torebkowy :-)

      Usuń
  4. Cudo! Oj jak ja bym chciała wiedzieć jak sie zabrać do takiego tworzenia:) ale jakoś mnie to przerasta :( ale moze kiedyś na starość kto wie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes i ołówek do zapisków zawsze pod ręką.
    Jeśli znajdziesz wolną chwilę to zapraszam do siebie na majowe candy:
    http://rekodzielo-emi.blogspot.com/2014/05/majowe-candy-prawda-czy-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń