Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

wtorek, 20 maja 2014

Bon voyage!

Witajcie.
Dziękuję bardzo za Wasze odwiedziny i komentarze.

Dziś, w ten słoneczny dzień mam Wam do pokazania
pudło - skrzynkę jaką wykonałam na zamówienie dla pewnej dziewczyny, która uwielbia podróże, 
a z każdej z nich przywozi jakieś cudne pamiątki.
Zatem by te drobiazgi zebrać w jednym miejscu
- powstało takie oto pudło w o wymiarach 30 X 40 cm.



We wnętrzu umieściłam trzy klamerki, by różne bilety
 i inne papierkowe drobiazgi nie zaginęły.





A jako, że to urodziny i to nie byle jakie :-)
Zrobiłam też kartkę w komplecie.






Sezon urlopowy pewnie dla niektórych już się rozpoczął,
zatem życzę Wam wspaniałych podróży i jeszcze cudowniejszych powrotów.

Pozdrawiam M.

13 komentarzy:

  1. Wyglada bardzo klimatycznie,dama z checia chcialabym taka miec.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe! i do tego te spinacze rewelacyjny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na ten pomysł w momencie gdy pomyślałam co sama bym trzymała w takim kuferku :-)

      Usuń
  3. Genialne:-) sama bym z chęcią wtakim kuferku skarby trzymała

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna skrzynia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super! dla podróżnika jak znalazł ! :) piękne wykonanie!
    Spinacze w środeczku fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne pudełko. Super pomysł z klamerkami i śliczna karteluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała jak zawsze:) och cudne te Twoje dzieła cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl z mapa i stemplem Paris!! Calosc wyglada fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie robić takie tematyczne pudełka, jeśli się wie co dana osoba lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skrzynka idelana dla podóżniczki na pamiątki z podóży!!!piękna!!!

    OdpowiedzUsuń