Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

środa, 19 lipca 2017

Z palety...

Witam serdecznie :-)
Poczyniłam przy ogromnej pomocy mojego Męża 
kolejne stojadło na balkon na zioła.
Teraz jest już ich chyba wystarczająca ilość :-)

Przytargaliśmy do domu niepotrzebną  paletę i do dzieła :-)
Widzieliście w sieci pewnie już takich wiele,
dlatego podkreślam nie jest to mój żaden autorski projekt...
... po prostu musiałam to mieć.

Usunięte deski posłużyły nam na spody półek.
Potem wystarczyło dopasować, skręcić, pomalować...

tadam...






... i mam, 
i cieszy :-)
  
Pozdrawiam i do miłego.

6 komentarzy:

  1. Super to wygląda!
    Myśmy z internetu ściągnęli pomysł na paletę-stojak do narzędzi ogrodniczych, typu grabki, motyczki...itp. Bardzo praktyczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyż fajnie, ile z tych palet można.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Też mam parę pomysłów na wykorzystanie palet również zaciągnięte z internetu, mam nadzieję, że nie długo będą mogła je zrealizować. Takie "mebelki" bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje poczynania :-)

      Usuń
  3. Recykligowo,pięknie i ekonomicznie! Takie dekoracje przynoszą radość :)

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń