Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Druga nominacja!!!

Otrzymałam kolejne wyróżnienie, tym razem

od:

Dzięki wielkie.
Spieszę zatem by odpowiedzieć na pytania Basi.


 PYTANIA:
1. Założyłam bloga, bo ....
     jako terapia dla samej siebie,by nie myśleć o tym co spędza sen z powiek...
2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie/ pisanie bloga?  
     zbyt wiele :-)je
3. Książka czy TV? 
     raczej książka
4. Ulubiona książka?
    jest ich tyle,że trudno wymienić 
5. Spacer czy rower?
     spacer
6. Mieszkanie czy dom?
     jedno i drugie ma plusy i minusy
7. Miasto czy wieś ?
     miasto
8. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
     trudno określić,jest tyle pięknych miejsc
9. Pies czy kot?
     zdecydowanie pies!
10. Wierzysz w prawdziwe przyjaźnie?
      tak
11. Co zawsze poprawia Ci humor?
     słodycze i zakupy
Dobrnęłam!
A teraz czas na moje nominacje.
Do Liebster Awards nominuję:
  1. minifilcus.blogspot.com
  2. dusza moja niespokojna-www.van-gugi.com
  3. zapachpiwonii.blogspot.com
  4. innystyl.blogspot.com
  5. co zaczynam a co kończę-suzeja.blogspot.com
  6. mój ręcznie robiony świat-hadzia-handmade.blogspot.com
  7. papierowe-podwórko.blogspotcom
  8. warsztatura.blospot.com
  9. handmadebyruda.blogspot.com
  10. dekolandia-dekolandia.blogspot.com
  11. epokapapierowa.blogspot.com
Tu banerek do pobrania


A teraz nominacje do 
Liebster Blog:

  1. mojeanielskieinspiracje.blogspot.com
  2. deco-wena.blogspot.com
  3. artulka.blogspot.com
  4. czarymarydori.blogspot.com
  5. domowamanufaktura.blogspot.com
  6. papierowy-pokoj.blogspot.com
  7. otwartaszuflada.blogspot.com
  8. robiewdomu.blogspot.com
  9. alejainspiracji.blogspot.com
  10. galerialaven.blogspot.com
  11. deco-szuflada.blogspot.com
Tu banerek do pobrania


Zasady:
Nominacja do LIEBSTER jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

UWAGA: Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował!!! TO WAŻNE!

Teraz czas na moje pytania:

  1. Wolisz decoupage czy scrapbooking?
  2. Książka godna polecenia to...
  3. Jaki jest Twój ulubiony film?
  4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
  5. Co ostatnio widziałaś (-łeś) ładnego?
  6. Wolisz ciasto czy ciasteczka?
  7. Jak wypoczywasz?
  8. Muzyka godna polecenia, to...
  9. Ulubione zwierzę, to...
  10. Po co Ci blog?
  11. Ulubiony blog, to...
Zapraszam do zabawy.

 Po tylu pytaniach czas na kawę.
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci serdecznie za to miłe wyróżnienie :) Dla mnie największym z wyróżnień jest obecność na ulubionym blogu i pozostawianie od czasu do czasu słowa, więc postaram się tym zrewanżować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, dziękuję za wyróżnienie... mam spore zaległości blogowych - w tym napisanie posta z wyróżnieniami. Postaram się jak najszybciej to nadrobić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. Miło mi bardzo, że ktoś docenił moją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie. Bardzo się cieszę, że podoba ci się u mnie i doceniłaś moja twórczość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnień i dziękuje :)0

    OdpowiedzUsuń