Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

czwartek, 4 kwietnia 2013

Bierzmowanie

To miało być spokojne popołudnie...
Jakoś tak mizernie rozkręcałam się po tej kilkudniowej labie.
Zaplanowałam sobie wykonanie projektów na nowe zamówienie,
jeszcze sprzed świąt.
Aż tu nagle telefon:
-Ratuj,potrzebuję na jutro dwie kartki na bierzmowanie.

Nawet nie wiedziałam czy mam jeszcze jakieś materiały.
Podjęłam się błyskawicznego wyzwania.

To była prawdziwie szybka akcja,
dlatego zdjęcia są dość niewyraźne.
Trudno.


 Szybkościowo zrobiłam też koperty.








Akcja zakończona.
Misja spełniona.

Pozdrawiam wieczorową porą.

5 komentarzy:

  1. Genialne zestawienie kolorów i świetne wykonanie;-)
    super
    pozdrawiam :-0

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki:-)) Misja spełniona w 100 %. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzo podobają mi się Pani prace :) Czy i jak można takie kartki u Pani zamówić? Pozdrawiam Anna K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,dziękuję za miłe słowo.
    Bardzo chętnie wykonam kartki na zamówienie.
    Proszę o kontakt w tej sprawie na adres mailowy ( na dole,po wyróżnieniach).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantazja! Niesamowite karteczki... no i tempo. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń