Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

wtorek, 11 czerwca 2013

Pudełko w charakterze sakralnym

Zostałam ostatnio poproszona o wykonanie 
pudełka dla rodziny, w  którym miałyby być przechowywane 
różańce poszczególnych członków rodziny.
Pierwsze co przyszło mi do głowy,
to popularne pudełko, najczęściej wykorzystywane jako herbaciarka.
Już i ja takowe robiłam.
Pomyślałam o nim ze względu na podział wewnątrz.
Użyłam takie sześciodzielne,
bo i owa rodzinka liczy sobie pięć osób.
Podjęłam próbę wykonania postarzania metodą 
paniKa z 
Jednak daleko uczniowi do mistrza :-)
Bądź co bądź, jestem zadowolona z tego wykonania.
Zobaczcie sami.


Takie były początki...





















We wnętrzu zastosowałam transfer,by było wiadomo,
kto i gdzie...






Pierwszy raz wykorzystałam papier do decoupage,
a nie jak dotąd papier ryżowy czy serwetkę.
Nie jestem zadowolona z tej metody, 
bo jak się przyjrzycie to widać dokładnie gdzie się kończy,
a gdzie zaczyna.
Robiłam według wskazówek i tak to wyszło.
A może jakaś dobra dusza mi podpowie jak tego uniknąć?
Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :-)










17 komentarzy:

  1. Pudełeczko piękne, ja jako laki decupage nie widzę żadnych wad. Za to motyw ikony Matki Boskiej Włodzimierskiej na pudełku na różańce top strzał w dziesiątkę. Pomysł z herbaciarką zresztą też.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za udział w mojej zabawie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moja Droga za informację,że to właśnie Matka Boska Włodzimierska.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jedyne co widzę to fantastyczny efekt :)). Postarzanie wychodzi Ci rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wpadłabym na to, by z herbaciarki zrobić pudełko do przechowywania różańców- fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt postarzania jaki osiągnęłaś rewelacyjny mistrzu! :) Naprawdę jestem pod wrażeniem jak cudownie oddałaś klimat, co tu dużo mówić niełatwego zamówienia :) Papiery do decu piękne są, ale trudne w obróbce, swoją drogą gdybyś nie napisała, że coś tam widać, czego nie powinno było widać, nawet bym tego nie zauważyła ;) Ostatnio papieru do decu przy ozdabianiu tacy używałam i dość sporo czasu zajęło dobranie tła, tak żeby całość się wtopiła, ale chyba jeszcze więcej lakierowanie, żeby poziomy się zrównały,u ciebie takie fajne efekty już za pierwszym razem, świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem,że papier ten to wyzwanie,
      a że bardzo lubię wyzwania jeszcze nie jeden pewnie raz
      zabawię się w ten sposób.Bardzo dziękuję za ten cenny dla mnie komentarz.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się i pomysł i wykonanie. Oczywiście jak napisałaś, to widzę te drobne niedociagnięcia (granice papieru), jednak całość prezentuje się wyśmienicie. Zarówno dobór grafiki, jak i wykonanie - wielkie brawa. I efekt postarzenia bardzo badzo wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle jeszcze mnie to drażni,ale człowiek uczy się na błędach,czyż nie?
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł na to pudełko. To byłby świetny prezent dla naszej babci, która mogłaby w nim ukryć swoje tajemnice...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt! Bardzo dopracowane, więc nie mogło być inaczej :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie postarzone :) A co do papieru, to można wyciąć motywy, można pobawić się papierem ściernym, wyrównać lakierem poziomy i dopiero podmalować efektownie. Raczej papiery przygotowane są do wycinania, stąd też nazwa tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź.
      Pewnie już niedługo popróbuję.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń