Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Morskie klimaty

Nie wiem czy to upał, czy dzisiejszy wiaterek, 
czy tęsknota za wakacjami,
czy tęsknota za morzem 
- sprawiły, że powstało pudełko w takim właśnie klimacie.
A może charakter chłopca,dla którego jest przeznaczone,
tego nie wie nikt :-)
Grunt, że jest i świetnie się przy nim bawiłam.










                             
Ja uwielbiam odpoczynek nad morzem i  ogromnie za nim tęsknię.
Zobaczcie jakie Candy przygotowała


No i sprawa niedzielnych kartek, o których pisałam 
 To ich dalsza część.


                                      

                             


                                        

To tyle na dziś.
Pozdrowionka



4 komentarze:

  1. Pudełeczko fajne, gdy kiedyś szukałam motywów na chłopięce pudełko też morskie klimaty i piraci przyszły mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pudełko na wakacyjne skarby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko dla chłopca łobuzerskie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń