Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

wtorek, 17 stycznia 2017

Rozdanie

Witam.
Zaobserwowałam ostatnio, 
że często zaglądacie na moje dawne rozdania,
a to dowodzi, że dawno takowego u mnie nie było,
zatem...

Do zgarnięcia mixmediowy kalendarz na 2017 r.
Czy ktoś jeszcze potrzebuje taki notatnik?

Zasady jak zawsze:
-obserwujesz
-komentujesz
-oczekujesz

Zabawa trwa do pierwszego lutego i pamiętajcie
 by umieścić u siebie na blogu podlinkowane info o rozdaniu,
w pasku bocznym lub w osobnym poście.














Drugiego lutego Random zdecyduje o wygranej :-)
Zapraszam serdecznie.



7 komentarzy:

  1. Obserwuje od dawna,rzadko komentuje,ale zawsze po ukazaniu się nowego posta zaglądam ....jak się kwalifikuję to chętnie spróbuję szczęścia ,bo ciągle jestem bez planera na ten rok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obs-Magdalena B
    Komentuje i czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, może znów mi szczęście dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Lady Blue
    Udostępniam na http://tocokobietylubianajbardziej1.blogspot.com/
    email: kamolx@onet.pl
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może tym razem dla mnie?? Bardzo, bardzo proszę o szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako revqua
    email - revqua12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przegapiłam i bardzo tego żałuję, bo notatnik jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń