Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

niedziela, 27 kwietnia 2014

Komplecik dziewczęcy i...

Witam serdecznie.
Mam dziś do pokazania komplet dla dziewczynki,
czyli notes i zeszyt na różne dziewczęce notatki i tajemnicze sekrety :-)
Dawno nie było u mnie misia Hallmark, zatem...











A teraz pokarzę wczorajsze poczynania, czyli druga odsłona mojego balkonu.
Początkowo bardzo się broniłam by tak szybko kupować kwiaty, co by jeszcze nie zmarzły,
ale jak tylko je zobaczyłam i poczułam - nie mogłam się oprzeć.
 W ubiegłorocznych korytkach posadziłam Bakopę ...
 ... i lawendę, która już cudownie pachnie.
Tak wyglądają razem.

Kupiliśmy pierwszy raz różę,

 mam nadzieję ,że się przyjmie 
i będzie cudnie kwitła w kolorze bladego różu.
Jak tylko to nastąpi, dam znać.
Cieszmy się wiosną i tą wspaniałą niedzielą.
Pozdrawiam cieplutko

1 komentarz: