Łączna liczba wyświetleń

Etykiety

Moi stali goście

poniedziałek, 27 maja 2013

Wyniki Candy

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego pierwszego Candy.
Dziękuję Wam wszystkim za udział w mojej zabawie.
Muszę przyznać, że i dla mnie była to nie lada frajda.
Dzięki tej zabawie poznałam wiele Waszych ciekawych blogów
i przede wszystkim ciekawych osób.
Liczba chętnych do mojej zabawy przerosła moje oczekiwania.
Ale to chyba dowód na to, że przygotowane przeze mnie upominki
-spodobały się Wam.
To dla mnie wiele znaczy.
Kiedy ilość chętnych zbliżyła się do czterdziestu,
postanowiłam przygotować jeszcze jeden drobiazg, na tzw.
pocieszenie.
Ale nie przedłużając...
Nagroda  pocieszenia na otarcie łez :-)))
wędruje do:

czyli

Szkatułka Ami
Gratuluję!!!
Zobaczcie co dla niej przygotowałam.







 A teraz tadaaaam...
Nagrodę główną czyli zestaw graficzno-różowy otrzyma...


czyli

Gosia

Gratulacje!!!

Obie dziewczyny proszę o dane do wysyłki na adres mailowy.

Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Śliczny notes, aż chce się taki zmalować. ^^ Gratulacje dla dziewczyn. Być przez Ciebie obdarowaną, to wielkie szczęście. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn! Notatniki na pocieszenie - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję ! notes już widzę że śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczyny!! i dziękuję za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za zabawe, pozdrawiam serdecznie zyczac milego dzionka i wieeele weny tworczej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz zostałam wylosowana w Candy :)), i w dodatku wygrałam nagrodę główną :)). Bardzo dziękuję :)), już pisze maila :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęśliwie wylosowanym! Nagrody cudowne:-) dziękuję za miła zabawę:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęśliwym dziewczynom :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też gratuluję zwyciężczyniom, ale mi smutno. Znowu się nie udało...

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za zabawe, gartuluje wylosowanym paniom :P
    gratuluje tez wyroznienia z posta pod spodem :P pudeleczko fantastyczne i wg.mnie zasluguje na 14 wyroznien: za kolory jedno, za wykonanie drugie, za prezentacje trzecie itp, itd.....:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni:D
    Ja się troszkę spóźniłam .... i nie udało mi się wsiąść udziału w zabawie..
    pozdrowionka przesyłam:D

    OdpowiedzUsuń